26 December -09 Åhhh kolla ......

En STOOOOOOOOOR CRICUT....Åhhhhh vad jag blev glad:)



Klicka på bilderna för att se i större format:)
    
Här är kasetterna        Kolla in vad fint.Det är lika på baksidan.

Detta fick jag av min käre sambo i Julklapp. Gissa om jag var i 7:de himlen:)
Det är en stor Cricutmaskin och den har blåa detaljer. Det har bara gjorts ett antal
av blåa cricuts. Det följde med två kasetter och en matta. Han hade köpt till en extra
kasett och två mattor. Nu blir det att köra så det ryker. Jag hade den mindre maskinen
tidigare. Den här har fler knappar och gör mer saker. Jag har verkligen utforskat den
och kan nu med alla knappar och dess möjligheter. Det är mkt mer man kan göra än man tror:)

Julen har varit hur bra som helst. Alla nöjda och belåtna. Ätit gott och haft jätte trevligt.

Önskar Er alla en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Marie /bat3

Vilken super julklapp!!!!

Jag fick också en Cricut Expression (vanlig) som en julklapp, fast redan i oktober - inköpt på ebay.

2009-12-28 @ 11:32:12
URL: http://bat3.nu/marie
Postat av: Lisbet

Gott nytt år önskar vi från Articsisters. Vi har en tävling med bas på att altra en vinbox. Tänkte att det skulle passa perfekt så här efter nyår. I slutet av januari beräknas vår nya stämpelkollektion vara färdig också.



Lisbet

Articsisters

2009-12-30 @ 17:20:38
URL: http://www.articsisters.blogspot.com
Postat av: lene

Vill önska dig en God fortsättning på det nya året min vän!

Grattis till att ha fått en så härlig julklapp! Jag kan förstå att du är glad!

kram lene

2010-01-02 @ 19:10:18
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Mary

Vilken julklapp Nu är det bara full rulle som gäller förstår jag

Oj!!!!!!!! va mycket du kan göra nu Lycka till!!!

Ser fram emot att se vad du skapat med din maskin

2010-01-05 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0