1 November -09 Liten uppdatering

Ja då var det dax för en liten uppdatering. Idag blir det en del pyssel igen :)
Har pysslat en tändsticksask och ett julkort. Många julkort blir det att göra iår men det
är kul.

Klicka på bilderna för att se i större format.

 

Hoppas Ni alla haft en trevlig och mysig helg. Det har jag haft.
Stort TACK till Er alla som lämnar kommentarer det är alltid lika roligt
att se vem som hälsar på. Jag ska göra min bloggrunda lite senare idag:)


Önskar Er alla en trevlig vecka.


Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Å titta här fanns nya fina saker att titta på JIPPI:) Kanon snygg tändsticksask och kort du har pysslat i hop ME LIKE A LOT:)Ha en underbar måndag kväll och en toppen vecka kramis från lilla vännen Inger:)

P.S Blir så himla glad för dina ord hos mig TACK !!!

2009-11-02 @ 18:51:36
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: lene

Godmorgon min vän!

Så fina saker du skapat, gillar kort jättet mycket!

Tack det var en trevlig helg, innen hos Lena J hade vi en "chat" hela helegn, hon fick 1500 kommentarar och vi hade jätteroligt!

Hoppas allt är bra med dig vännen!

Kramizar lene

2009-11-03 @ 09:00:57
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Visst har jag tur som har någon som kan hjälpa mig när jag själv är helt data borta ha ha ha Kul att du tyckte om nya blogg bilden blev själv nöjd den är mycket mera mig och speglar mera vad jag gör i dag:) Ha en toppen fin dag och sköt om dig, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

2009-11-04 @ 08:57:28
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0