18 Oktober -09 Varit på Nordiska scrap o stämpelmässan

Hallå allihop som läser min blogg. I helgen har vi (jag och min sambo) varit i Göteborg.
Vi har haft det jättemysigt och härligt. På lördagen var vi in på Nordisk scrap o stämpelmässan
många timmar där inne blev det och det blev en hel del shopping.

Detta är vad som blev shoppat:)
klicka på bilderna för att se i större format.

Dekos mkt bling:)  blommor,underbara julstämplar
 
Perl maker mm            bling papper+vanliga
 

julpapper                        mera papper
 

och mera papper
 

Innan vi skulle gå tillbaka till hotellet så tog jag med min sambo
så gick vi en runda till (som om jag inte redan gått 100varv:))
Jag har länge sett en sådan på nätet och nu har jag
gått och tittat på denna och min underbara sambo.... 

härlig snurra :)


han tyckte absolut att jag skulle ha en sådan. Ja, så då
fick den följa med hem:) Gissa om jag är lycklig.

Ja, vi har haft det jättetrevligt och underbart.
Nu åter hemma och plockar upp saker och bara ler :)


I morgon månd o tisd ska det städas och grejas för på onsdag är det MIN dag:)


Tack för alla kommentarer ni är underbara människor:)
Tack även för mail som ni skickar tusen tack!

Önskar Er alla en trevlig vecka.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Visst ärdet kul at handla nya saker, pengarna försvinner snabbt. Tack för titten i min blogg jag återkomer hit snart igen och kollar på dina fina kort. KRam

2009-10-19 @ 21:30:45
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Å vad jag blir avis vad mycket fint du har shoppat å din lyck o ost:)Tack snälla för dina ord hos mig Lena det är alltid lika trevligt och jag blir så GLAD:)Ha en toppen vecka du med KRAMIS i massor från lilla vännen pyssel Inger:)

2009-10-20 @ 06:27:23
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: lene

Hej vännen!

Å så mycket underbart du köpt och vilken sambo som tycker att du ska köpa en sån fin sak!

Din dag????? har du fylld år vännen för i så fall kommer här en försenad grattiskram. En kram får du i alla fall1

Ha det bäst min vän!

Kram lene

2009-10-23 @ 09:11:02
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Du är ALLTID så himla snäll TACK för dina ord och besöket hos mig:) Önskar dig en toppen helg och sköt om dig:) Kramis från lilla vännen pyssel Inger

2009-10-24 @ 10:44:21
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Ojdå, vad mycket fint det finns här! Blir alldeles yr av att titta på allt underbart du skapat, du är duktig du!!!

GRATTIS i förskott på födelsedagen!



Stort GRATTIS till lilla underbara barnbarnet oxå!!! Är det första?



Kramisar från Susanne

2009-10-25 @ 00:40:36
URL: http://www.sussies.wordpress.com
Postat av: Erica

Här har det shoppats. Vågar knappt vissa allt jag köpte. Försöker dölja det för maken också =)



Kram

2009-10-25 @ 20:00:33
URL: http://ericaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0