17 December -08 En STOOOOR uppdatering :)

Ja, det var ett tag sedan jag gjorde en uppdatering men här kommer en hel del.
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM I STÖRRE FORMAT.

Här kommer bilder från stooor vinsten hos Lene som jag vann:)
Tusen TACK jag är så glad.
  
Dekorationer :)                     Papper dessa är dubbelsidiga  :)


Här är min vinst som jag vann hos Marja´s verkstad




här har jag gjort julklapp (ett ljus och en samling
tändsticksaskar) till jobbet som vi byter
här är ett ljus som jag har dekorerat :)
jättekul att göra det rekommenderar jag
  
framsida                 baksida

samling tändsticksaskar
åxå jättekul grej att göra:)


Sist ut är julkorten  de är gjorda
av bruna påsar :)
alla är lika därför visar jag bara ett
 
framsida                             innuti

TACK för alla kommentarer jag får av Er.
Det är så kul att läsa och se vilka som hälsar på mig:)
Jag ska hälsa på Er åxå men hinner nog inte ikväll
får bli om någon dag.

Fortsätt gärna lämna någon rad efter Er.
Ha en trevlig kväll.

KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Lene

Vilket underbart ljus Lena och tändstiksasken är jättesnygg!

Jag gillar julkortet, det är lite annorlunda och det är kul!

Roligt att du gillade vinsten!

Grodans har lovat att ställa upp igen om jag något liknande i vår!

Kul eller hur?!

Ha en bra dag i morgon!

Kram lene

2008-12-17 @ 21:02:45
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

Å vilka många fina saker du har gjort gillar ljusen kanon mycket vilken himla bra ide:) Jättefina vinster har du också fått så om tomten inte kommer så har han redan varit här kan man säga ha ha ha Tack snälla för din goa kommentar hos mig man blir så himla GLAD:) Sköt om dig och ha det så himla bra, hälsningar & kramar från lilla pyssel Inger

2008-12-18 @ 08:08:33
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Lena! Fina vinster du fått.

Och så fint pyssel du har gjort. Tändsticksasken var mycket trevlig, kul ide. Är det mellanstorleken eller minsta du använt? Har du stämplat på ljusen eller? Och julkorten är superfina.

Ha en skön kväll.

Kram

Petra

2008-12-18 @ 15:12:30
URL: http://underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

Tack snälla vad du är GOD jag blir så himla GLAD ska du veta:) Du får nog i hop jättefina present påsar själv jag har jo sett förut vad du går för och du gör så himla mycket fint Lena:) Ha en TOPPEN dag och sköt om dig. kramizar från lilla pyssel Inger

2008-12-19 @ 07:12:22
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Gunilla Sohlberg

Jättefina grejer som vanligt!

Ha nu en go helg och pyssla lagomt ler



Kram

Gunilla

2008-12-19 @ 11:24:56
Postat av: Åsa/asamia

Å vad mycket fint du har gjort!!

2008-12-19 @ 14:31:31
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Lilla pyssel Inger

Hej på dig:) Vad kul du hade hælsat på mig igen och tack snælla åter igen før dina gulliga kommentarer som gjør mig så himla GLAD:) Jag kommer tyværr inte i håg vært papperet kommer i från då jag før ett bra tag sen hade en mani att bestælla hur mycket papper som helst och nu forsøker jag att andvænda dom.Julehælsningar och julekramar från lilla pyssel Inger i Norge

2008-12-23 @ 05:54:52
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0