31 Juli -08 Tjiiihooooooo...

Vad Tjiiihoooooar hon åt nu då funderar ni säkerligen....
Jo, det är så här jag har haft en hemlis IGEN..........vad är det då undrar ni ..................jo det är så här......................
att imorron ska jag och min goa gubbe åka och hämta våran NYA HUSVAGN.............. i den är det två sittgrupper och en dubbelsäng och ugn och ja vette gudarna allt som är i denna vagn HÄRLIGT.
JA, vi har köpt en ALLDELES NY HUSVAGN gissa om vi är glada. Vi har äntligen hittat våran drömvagn och ska få hämta hem den imorgon.JIPPIIIIIIIIIIIIIII
Vad är det då för vagn kanske ni undrar,  det är en HOBBY 650 UMFe / 2,5 - 2008:a yes så kul.
                              
Utifrån                                                                  Innuti

Visst är den fin? Kommer nog inte att kunna sova inatt...

Ha en bra helg allihop!
Gissa vad vi ska göra jo vi ska ut med vagnen (hihi)

Tack för alla kommentarer jag får det är så himla kul att läsa vad ni skriver.
Så lämna gärna ett spår innan du surfar vidare.

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Guuuuuud så snygg å mysig vagn!! Du kan skriva upp att jag kommer å hålsar på i den! :)



Kram Elin Pelin

2008-07-31 @ 22:20:17
Postat av: Jessica

Vilken fin vagn. Den sover ni nog gott i. Syns imorgon.



Jessica

2008-08-03 @ 18:17:23
URL: http://nordano.blogg.se/
Postat av: mary

Grattis till nya jobbet och den fina husvagnen

Vilka fina kort du har gjort.(Här blir det inget alls, solar och latar mig hela dagarna)

2008-08-04 @ 12:57:01
Postat av: Åsa/asamia

Åh så fin vagn, tänk den som hade råd med en sån drömmer

Finfina kort du gjort sen jag var in sist också...hoppas allt är bra och att ni får en skön avkoppling i nya vagnen nu snart.

Kram

2008-08-08 @ 08:14:23
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0