15 April -09 Lite nytt att visa :)

Dax för en uppdatering tycker jag:)
Så här kommer lite olika saker...
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE I STÖRRE FORMAT.
(vänta tills sidan laddat klart innan du klickar på bilderna)

Först ut är en låda som jag har klätt in i papper och målat på insidan med
krackeleringsfärg samt dekorerat med blommor, tags och lås.
   

Sedan kommer 2st Beställnings Grattiskort.
 

Tack för alla fina kommentarer jag får av Er.
Det är så kul att se vilka som lämnar spår så
att jag kan hälsa på Er:)

PS. Glöm inte bort att det är Scrapmässa i Avesta 25-26April
        Vi ses väl där ....????

KRAMIZAR


Kommentarer
Postat av: Lene

hejsan vännen!

Va kul att se att du är tillbaka och med så snygga alster, jag älskar lådan, den är supersnygg!

ha en härlig helg min vän!

massor av kramar från lene

2009-04-17 @ 21:48:37
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Lena B E

Wow vilken snygg låda!!

Vi har inte "träffats" tidigare, bara "stött på" varandra inne hos Lene. Jag är också med i swappen och Lene har bett mej ta över den, så nu är det min tur att sköta det hela. Jag har skickat ett mail till dig men inte fått något svar. Det kan ju vara så att mailet försvunnit, som dom gör ibland, så därför skriver jag här istället. Jag behöver få veta om du vill vara med i denna omgång?

Vi hörs. Kram Lena



Postat av: Petra/peu

Vilka fina kort Lena och asken är helt UNDERBAAAAR!

Ha en bra vecka.

Kramar

Petra

2009-04-20 @ 09:50:46
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0