13 Februari -09 Hemlisen........:)

Ja, hemlisen jag har är att jag har scrappat en canvastavla men baksidan av den.
Klätt in hela tavelramen med hemmagjort "gammalt papper".
Sedan dekorerat BAKSIDAN av ramen och fyllt med träull. Gjort ett minialbum.
Mycket jobb men det var det värt.
Hoppas att min sambo tycker lika :)

Klicka på bilderna för att se i större format.
     
Hela ramen med                  Plockat ur albumet         Vecklat ut albumet          Närbild på oss.
albumet i.

Hoppas att min sambo tycker om detta som jag har gjort till honom. Han ska få det på
ALLA HJÄRTANS DAG IMORGON.

Tack för alla kommentarer jag har fått ifrån Er. Jag blir så GLAD när jag ser att Ni har
hälsat på mig.
Mina närmaste så kan jag säga visst har jag jobbigt dag som natt ,
men att jag får min ork från pysslandet som Ni kanske förstår.

Jag hälsar på Er alla som besöker mig en del går tyvärr inte att kommentera tror det
är endel som har blogspot som har inlagt att det går inte att kommentera när
man bara har "blogg".

 Ha en trevlig helg och hoppas Ni får tid att pyssla.

KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhhh denne var lekker!

Så stilig å scrappe baksiden av tavlen!!

Han kommer til å bli så glad for den :)

Klem fra Maya :)

2009-02-14 @ 09:32:56
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Lene

Men kära hjärtans så underbart, en tavla och scrappat på baksidan. Så duktig du är och detta är ju något som man bara måste lifta!

Hoppas du haft en trevlig alla hjärtans dag!

Kramizar från Lene

2009-02-14 @ 22:20:34
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Petra/peu

Så underbart vackert Lena. Vilket jobb du lagt ner. Jag är säker på att din sambo blev glad. Önskar jag kunde få till den där lite gammaldags stilen, det är jag så dålig på. Här är det raka kanter och strikt som gäller. Du frågade efter mitten på blomman. Alltså jag försökte göra en rosknopp av en massa olika blommor, köpta primablommor. Om det är metalldelen lite längre in på blomman du menar så har jag köpt den på Inky Wings.

Ha en skön måndagkväll.

Kram

Petra

2009-02-16 @ 16:02:32
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: AnkieG

Wow vilken fin tavla och vilket jobb du måste ha lagt ner.

2009-02-21 @ 21:54:40
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0