24 April -09 Pysslat en hel del...

Ja, jag har pysslat en del. Haft beställningar på kort och födelsedagspresenter som jag har gjort.
Imorgon är det dax för Mässa i Avesta, gissa vem som är gjuten där ???
Rätt gissat det är JAG.
Här kommer lite saker som jag har pysslat med.
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE I STÖRRE FORMAT.
(Vid problem vänta tills sidan har laddat klart)

först ut kommer en väska
framsidan                             baksidan
          

en tändsticksask          postitblock                       
      

           grattiskort


      bröllopskort


Ja då hade ni lite nytt att se på :)

Önskar Er en trevlig helg och sköt om Er.
TACK för alla fina kommentarer Ni lämnar.

KRAMIZAR



Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Oh, så mycket fint du gjort. Allt är underbart. Så många fina textstämplar du har.

Ha en skön helg.

Kram

Petra

2009-04-25 @ 18:15:27
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Lene

Åh så mycket fint du gjort min vän!

Underbara alster, blev väldigt förtjust i tändsticksasken med den bra text!

ha en härlig dag min vän! Jag ska sova lite, har jobbat natt!

Kramizar från Lene

2009-04-27 @ 09:03:25
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0