11 Januari -09 Årets första kort :)

Hej allesammans! Ja då var det nytt år och nya utmaningar väntar runt hörnet:)
Det ska bli kul vad som blir pysslat detta år:)

Har iallafall gjort ett grattiskort och en altrad plastburk.
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR
ATT SE I STÖRRE FORMAT.

 
   Framsida             Insida

                           En altrad plastburk
     
    Framsida                                    Baksida

 
              Ovanifrån                       Sidan

Tack snälla Ni för alla kommentarer jag får det är så
kul att Ni skriver en rad till mig. 
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll och en bra vecka.

Ni får gärna fortsätta att lämna spår av er när ni är här:)

KRAMIZAR  

Kommentarer
Postat av: Lene

Åh Lena så underbara saker. Burken är helt bedårande!

Jag har något i min blogg till dig!

Läs gärna motiveringen, då det även är en fråga till dig!

massor av kramar från Lene

2009-01-11 @ 15:14:01
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0