11 Januari-09 Jag har fått en Award :)

TJIHOOOOO så glad jag blir. Jaaa, jag har fått en helt underbar Award av Lene.
En underbar människa som jag upptäckt genom att blogga. Jag får så mycket inspiration av dig.



Detta är "kriterierna" för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,
ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
Lycka till!
Sen ska då jag skicka vidare den till 8 andra bloggare.

Lilla pyssel Inger Du ger mig sådan inspiration så det finns inte ord.
Asamia du gör helt underbara kort.
Petra du skapar så underbart fina kort.
Erica du ger mig inspiration och du skapar så fina saker.
Marja du ger mig inspiration med dina skapelser.
Elisabeth hoppas orken kommer tillbaka. Tittar in hos dig ofta.
Susannesj du gör otroligt fina saker.
Yoli dina Lo´sar är fantastiska.
Lene självklart vill jag räkna dig till mina vänner:)


Varsågoda och sköt om Er allihop.

Ha en riktigt skön söndag:)

KRAMIZAR

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack snälla söta Lena för den här fina awarden. Så roligt att du vill ge den till mej. Det glädjer mej verkligen.

Många kramar

Petra

2009-01-11 @ 19:28:35
URL: http://underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Erica

Tack för den fina awarden. Vad glad jag blev.

Kram Erica

2009-01-11 @ 22:07:03
URL: http://www.ericaspyssel.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIG TILL DIN AWARD DEN ÄR DU VÄRD TYCKER JAG:) TACK TACK TACK Snälla du för att du ger den till mig verkligen jättegulligt av dig och jag blir verkligen jätteglad för den och för dina söta fina ord om mig TACK:) Du får den tillbaka självklart av mig på en enda gång för det är du värd. Du har blivet en riktig god och trogen blogg vän å jag är så glad för det! Bladen som du efterlyser är inte en dies det är en stor punch som jag kan ta reda på värt jag köpte den kommer inte i håg just nu tyvärr. Jag köper saker och papper å sen så frågar folk värt jag har köpt sakerna och det är så pinsamt för jag lägger aldrig sådant på minnet!!! Ha en underbar måndag och vecka å sköt om dig, hälningar och kramisar i massor från lilla pyssel Inger

2009-01-12 @ 05:27:12
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lene

Hej Lena!

Tack för dina goa ord om albumet!

Prästen är ingen stämpel, utan en kopia från barnbarnets målarbok. Postper tror jag det är.

Vill du ha en kopia kan jag skicka den!

Kramizar från Lene

2009-01-12 @ 18:27:45
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Pernol

Hejsan!



Jag var på en av mina bloggrundor när jag fick för mig att titta in hos dig via Lene. Vad mycket fint du gör!!! Hit återkommer jag!



kramizar Pernilla

2009-01-12 @ 20:36:17
URL: http://www.pernolpysslar.blogspot.com
Postat av: Lilla pyssel Inger

Du gör så mycket fin Lena så jag är säker på att du fiksar att göra en lika fin ask om du bara försöker. Ser mycket fram i mot att se en ask hos dig:) Sköt om dig och ha en underbar dag, kramisar i massor från lilla Inger

2009-01-14 @ 14:33:34
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0