29 November -09 1:a advent

Länge sedan det blev uppdaterat men nu är det dax. Jag har haft jättemycket att göra. Har
inte hunnit med bloggen. Haft en hel del beställningar :) roligt. Suttit i julpysselverksta´n
så fort jag haft en liten stund över det är så kul.

Nu tänkte jag visa lite som jag har gjort.

Klicka på bilderna för att se i större format.

   

    

   

Tusen TACK för alla kommentrer jag har fått.
Alltid lika roligt att se vem som lämnar avtryck:)
Det får Ni gärna fortsätta att göra.

Önskar Er alla en trevlig vecka och sköt om Er.






Kommentarer
Postat av: lene

Åh lena så underbara saker du gjort1 Ljuset med 24 på är så läckert! Du har varit riktigt duktig sen jag var här senast!

ha det jättegott vännen och var rädd om dig!

Kram lene

2009-12-03 @ 11:36:22
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0